Sunday 19 May 2013

Cubaan pertama !

Assalamualaikum...

Firstly, korang pernah dengar pasal doodle tak? Ya, yang kartun-kartun lidi tu. Aku dulu teringin sangat nak buat doodle sendiri. Sebab aku sangat suka tengok kartun doodle. Comel sangat. Nak-nak lagi kalau versi islamik. Memang bestlah. Dan lagi satu, aku suka jugak tengok gambar-gambar troll yang muka pelik-pelik tu. Haha. Ada sense of humor la. Dan sekarang, aku dah pandai buat doodle sendiri. Hihi. Tapi first try kan, taklah cantik mana pun. Agak buruk sikit la. Tapi puas hati sangat. Lepas ni aku nak try yang lebih mencabar lagi. Bawah ni aku punya hasil-hasil doodle. Sorry tak berapa lawa sangat :\





Ini cubaan pertama aku. Kalau siapa-siapa yang singgah baca kat blog ni dan tahu menahu macam mana nak buat doodle yang lagi comel. Bagitahu yeee. Teringin sangat nak belajar lebih mendalam :)

No comments:

Post a Comment

Correct me if I'm wrong :) TQ